[HMHWT 2011] Toronto Wizard Convention


All is set for the first stop of the Hidden Mobile Home: the upcoming Toronto Wizard Convention, where I’ll be from the 18th to the 20th of march. It’s my very first time having a booth in a convention like this, so I’m quite nervous and looking forward to seeing what it's like.

There’ll be “I Kill Giants” book’s on sale, as well as prints of my illustrations. I’ll also be doing comissioned work on the spot (with prices ranging from 25 to 200 canadian dollars depending on the size and complexity). If anyone’s interested in buying original artwork, please let me know and I’ll tell you about its availability and price.

Anyway, come to the #704 booth and say “hi”!

///

Todo está ya en marcha para la primera parada de mi gira mundial: la Toronto Wizard Convention, donde estaré del 18 al 20 de marzo. Es la primera vez que tengo un stand propio en un salón de este tipo, así que estoy bastante nervioso y con muchas ganas de ver cómo es aquello.

Habrá ejemplares a la venta de “I Kill Giants” en inglés, láminas con mis ilustraciones y también haré dibujos por encargo (con precios entre los 25 y 200 dólares canadienses en función del tamaño y complejidad). Si alguien estuviera interesado en comprar algún original, no dejéis de escribirme.

¡Sea como sea, pasad a decir hola al stand número 704!

2 comentarios:

  1. ¡Hey, está genial la nueva cabecera! ¡Mucha suerte en Toronto, ya nos contarás! ¡Un abrazo!

    ResponderEliminar
  2. Si puedo, a ver si pongo fotos!

    ResponderEliminar